E-Marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Data wydania:
- 2022-10-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2022-10-14
- Liczba stron:
- 488
- Czas czytania
- 8 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788381753944
- Tagi:
- E-Marketing Marketing Marketing internetowy Biznes
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
- strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
- pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
- narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 5
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Jeżeli jesteś na początku swojej przygody z e-marketingiem, to zdecydowanie polecam Ci tą pozycję. Szczególnie jeżeli wybrałeś studia powiązane z marketingiem.
Informacji jest dużo, zakres szeroki. Autorzy (a jest ich sporo) postarali się opisać "co się da", aby maksymalnie przybliżyć z czego ten e-marketing właściwie się składa i co na niego wpływa.
Rozdziały zostały opisane bardzo ogólnie, ale uważam że bardzo dobrze wprowadzają w opisane w nich zagadnienia.
Ogromną zaletą jest bibliografia do każdego rozdziału oraz dopisane pozycję, które "warto przeczytać" aby dowiedzieć się więcej w danym temacie.
Jeszcze raz serdecznie polecam.
Jeżeli jesteś na początku swojej przygody z e-marketingiem, to zdecydowanie polecam Ci tą pozycję. Szczególnie jeżeli wybrałeś studia powiązane z marketingiem.
więcej Pokaż mimo toInformacji jest dużo, zakres szeroki. Autorzy (a jest ich sporo) postarali się opisać "co się da", aby maksymalnie przybliżyć z czego ten e-marketing właściwie się składa i co na niego wpływa.
Rozdziały zostały...